piatok 16. júna 2017

Predný historik z Vojvodiny Samuel Čelovský blahoželá k môjmu 80. jubileu



Nazdar Milan,
mnoho zdravia, vedeckých úspechov a všetko najlepšie k Tvojmu vzácnemu životnému jubileu praje a srdečne pozdravuje zo slovenskej Dolnej zeme  S. Čelovský s rodinou.  P.S. 8.06. som bol v Trenčíne na štátniciach /jeden študent odpovedal o Hodžovi/ a myslel som na Teba a Tvoje narodeniny. Spomínal som si na naše prvé stretnutie v Kulpíne pred polstoročím. Tvoju nezištnú pomoc a rady počas štúdií...účasť na mojej svadbe...slovakistických vojvodin. sympoziach. Často používam Tvoje kapitálne monografie a štúdie o voj.Slovákoch a srb.-slov.vzťahoch, ktoré veľmi dlho nikto neprekoná a napriek ich trvalej hodnote, velmi ma mrzí, že na rozdiel od Rumunov, Chorvatov...sirsia tunajsia societa i historická obec/Sirackemu vystavali v Petrovci pomník/verejne, aspon pri veľkých živ. Jubileách je nevšímavá a nevdačná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára